بایدها و نبایدها در زندگی من(قسمت دوم)

 

 

برای  پسرم (نوه ام) یک اتومبیل می خرم .سعی می کنم ماشین عالی بخرم اما به طور غیرمستقیم نظرش را درباره ی اینکه چه ماشینی دوست دارد می پرسم.

جمع کردن پول این برنامه را هم از سن نوجوانی ایشان شروع میکنم تا وقتی گواهینامه گرفت بلافاصله او را با این کار خوشحال کنم.

اما کار اینجا تمام نشده! خودم برایش وقت گذاشته و فوت وفن رانندگی را به او می آموزم. با این کارها هم او را خوشحال کردم و هم برایش نقطه اتکایی شدم...

 

 

فرامرز

دوش در حلقه ی ما قصه ی گیسوی تو بود                تا دل شب سخن از سلسله ی موی تو بود

دل که از ناوک مژگان تو در خون میگشت                 بار مشتاق کمانخانه ی ابروی تو بود

هادی

born to try


Doing everything that I believe in
Going by the rules that I’ve been taught
More understanding of what’s around me
And protected from the walls of love

All that you see is me
And all I truly believe

That I was born to try
I’ve learned to love
Be understanding
And believe in life
But you’ve got to make choices
Be wrong or right
Sometimes you’ve got to sacrifice the things you like

But I was born to try

No point in talking what you should have been
And regretting the things that went on
Life’s full of mistakes, destinies and fate
Remove the clouds look at the bigger picture

And all that you see is me
And all I truly believe

That I was born to try
I’ve learned to love
Be understanding
And believe in life
But you’ve got to make choices
Be wrong or right
Sometimes you’ve got to sacrifice the things you like

But I was born to try

All that you see is me
All I truly believe
All that you see is me
And all I truly believe

That I was born to try

I’ve learned to love
Be understanding
And believe in life
But you’ve got to make choices
Be wrong or right
Sometimes you’ve got to sacrifice the things you like

But I was born to try

But you’ve got to make choices
Be wrong or right
Sometimes you’ve got to sacrifice the things you like

But I was born to try

     Faramarz
 

از کوزه همان برون تراود که در اوست

کوزه رو دیدید  وقتی می خوان پر آبش کنن چه  سرو صدایی می کنه!!!
آدما هم مثل کوزه می مونن  . هر چی خالی تر باشن ،صداشون بیشتره  و  وقتی پر بشن، دیگه صدا  ندارن .

هادی

بیچاره معلم

یکی از رفقای ما حرفِ قشنگی می زد ، می گفت هر وقت معلم ما ، ما رو کتک می زد ، ما می رفتیم در خونه یه بابایی بود می زدیم و  فرار می کردیم . گفتم چرا؟ گفت برا اینکه وقتی میومد بیرون می گفت : ای تو روح این معلمتون.

هادی

this is about learning calculus

        Learning calculus is a process; it does not come all at once. Be patient, persevere, ask questions, discuss ideas and work with classmates, and seek help when you need it, right away. The rewards of learning calculus will be very satisfying, both intellectually and professionally.

 

       Thomas  calculus                                                                                      

 

 

                           Faramarz  

 

جلّل خالق !

آقا موی گربه نجس نیست ولی اگه به لباس آدم بچسبه نماز رو باطل می کنه . علم ِ طب ثابت کرده یکی از عوامل سقط جنین همینه. موی گربه چسبناکه . اگر کسی تو خونش(منزلش) گربه داشته باشه ، اونم گربه هایی که هی خودشونو میمالن به آدم ، این موی گربه بخصوص اگه به دختر بچه برسه ، توی دهانش بره ، این موی گربه میاد به جدار رحم این دختر می چسبه . این دختر بزرگ می شه ، بزرگ می شه ، وقتی بچه دار شد  جنین وقتی به سه ماهگی رسید سقطش می کنه . جالبیش اینه که هزارو چهار صد سال پیش خدا اینو گفته و ما تازه به این رسیدیم .   جلّل خالق.

هادی

HERE WITHOUT YOU

A hundred days had made me older since the last time that I saw your pretty face

A thousand lights had made me colder and I don't think I can look at this the same

But all the miles had separate

They disappeared now when I'm dreaming of your face

 

I'm here without you baby but you are still on my lonely mind

I think about you baby and I dream about you all the time

I'm here without you baby but you are still with me I my dreams

And tonight girl it's only you and me…

 

The miles just keep rolling as the people either way to say hello

I hear this life is overrated but I hope it gets better as we go

 

Everything I know, and anywhere I go

It gets hard but it won't take away my life

And when the last one falls, when it's all said and done

It gets hard but it won't take away my love

 

I'm here without you…

 

 

Words: 3 doors down

 

 

Faramarz              

 

انیشتین!

آلبرت انیشتین میگه : عشق مثل ساعت شنی می مونه ، همونطور که قلب رو پر می کنه ، مغز رو خالی می کنه !!!

هادی

از طایر قدسی همّتی خواه که بدرقه ی راهت کند ، که درازست ره مقصد و تو نو سفری و به خاطر بسپار :

« همواره در زندگی فرصت هایی است ، برای آنان که می دانند چه می خواهند و می دانند چه می توانند و می دانند چه می دانند .»

هادی