اولتیماتوم!!

* خب میبینم که وبلاگ رونق خاصی به خودش گرفته و به جاهای خوبش رسیده. همکلاسی ها خوب مطلب میدن. ولی باید برنامه ریزی کنن که مطلب هاشون منظم باشه. یعنی مثلا ۲ تا پست ندن بعد برن ۶ ماه نیان. بابک و رضا یه ذره کم کار شدن . فکر کنم به خاطر سنگینی درس هاشونه!!!

الان دیگه موقع این رسیده که همکلاسی ها حرفه ای به ویلاگ فکر کنن. من نوید روزی رو میدم که وقت نداشته باشن به سیل نظرات پاسخ بدن.ولی باید حواسشون باشه که وبلاگ کلیشه ای نشه.

** یکی از همکلاسی ها که به احتمال زیاد امیر جون هست. بدون اجازه ،یا بهتر بگم، مشورت، یک سری دست کاری توی وبلاگ کرده که بنده با استفاده از  سمت خودم اونها رو به حالت اولیه برگرشت دادم. همکلاسی ها دقت کنن که هر کاری غیر از متن پابلیش کردن بخوان بکنن باید مشورت کنن. اگه قرار باشه هر همکلاسی به سلیقه ی خودش هر کاری خواست تو وبلاگ بکنه که سنگ رو سنگ بند نمیشه.

این اولین بار و آخرین بار خواهد بود که من علیرغم میلم از این حرفها میزنم. دفعه ی بعد یه جور دیگه عمل میکنم.

*** دیشب با یکی از همکلاسی ها صحبت میکردم. حرف از موضوع بندی پست ها شد. اگه همکلاسی ها موافقن تا فردا به حقیر زنگ بزنن و زمینه ها (فیلدز!!!) ی پستهای بعدیشون رو بگن تا یه برنامه ریزی کلی برای وبلاگ بکنیم.

**** حرف آخر:

                           دیگه دارم خفه میشم، نفس میخوام...  

 

فرامرز

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 28 مرداد 1385 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.only-abadan.blogfa.com

سلام من بازم آپ کردم اگه دوست داری سری بزن بهم تو هم آپ کردی خبری بده کوکام یا حق تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد