درد دل یک همکلاسی قدیمی

امروز من بر سر یک دو راهی موندم

همون تور که می دونین من درس می خوانم والان خیلی عقبم . به من یک پیشنهاد شده که مدیریت یک اژانس رو به عهده بگیرم یا ساده تر مغازه رو اجاره کنم . در حال حاضر ۱.۵ نقد دارم و۲.۵ دیگه می خوام از یه طرف می خوام خودم کامل مغازه رو بگیرم که پول کم دارم از طرف دیگه اگه شریک شم نمی دونم می تونم باشریک کنار بیام یا نه یا اصلا این قدر سود داره که من دست به شراکت بزنم یا نه از طرف دیگه برجی ۱۱۲ قسط دارم یا باید مرخصی بگیرم بچسبم به کار ( یعنی خودم با ماشین کار کنم ) که دیگه وقت برای خود آژانس نمی مونه  که حداقل برجی ۶۰۰ در بیارم تا بتونم تنهایی بگیرم  یا باید شریک شم و بهچسبم به مغازه از یک طرف هم امتحان دانشگام داره شروع میشه شماها کمکم کنین به من راه حل پیشنهاد کنین.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بابی جون سه‌شنبه 24 مرداد 1385 ساعت 10:53 ب.ظ

بهترین تصمیمو خودت می تونی بگیری فقط ما می تونیم دعا کنیم .
موفق باشی.
برو جلو هواتو داریم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد