نفسم باهام نیست...

پای تو در میون باشه...

 

پای تو در میون باشه ، ماه رو شکارش می کنم

 

تو دل شبهات می ریزم ، روز و بیدارش می کنم

 

خورشید اگه نگات کنه ، نور و به زانو می شونم

 

گندمی شونه هاتو ، با پر قو می پوشونم

 

پای تو در میون باشه ، کوه  رو خرابش می کنم

 

قایق درد و غصه رو ، نقش بر آبش می کنم

 

دردا رو جارو می کنم ، غصه رو پارو می کنم

 

نباشه اونجور که می خوای ، دنیا را وارو می کنم

 

دل توی سینه می تپه ، اسم تو وقتی که میاد

 

از همه دنیا دل من ، غیر تو چیزی نمی خواد

 

هزار هزار لیلی شهر ، مجنون یک نگاهمن

 

قطار قطار قلندرا ، ملتمس پناهمن

 

من که با گوشه نگام ، لیلی رو مجنون می کنم

 

پای تو باشه نازنین ، جونمو قربون می کنم

 

من که زمین به زیر پام ، به زیر بار منته

 

حیرون یک نگاهتم ، که یک کمش غنیمته

 

 

                                                                                    

 فرامرز

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بابی جمعه 10 شهریور 1385 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام
خیلی باحال بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد