اعیاد شعبانیه مبارک باد

سلام

میلاد با سعادت امام حسین(ع) وامام سجاد (ع)و حضرت ابوالفضل (ع)وهمچنین مبعث رسول اکرم(ص)بر تمام شیعیان مبارک باد.

(مخصوصا به شما بچه های گل وبلاگ).

با عرض معذرت خدمت تمامی دوستان به خاطر غیبتی که داشتم.

روز مبعث من طالقان بودم جاتون خالی خیلی خوش گذشت. یه سر امام زاده هارون رفتم کلی صفا کردم یه چیز جالب اونجا پیدا کردم

اون یه تابوی بزرگی بود که روش نوشته بود:

امام علی (ع می فرمایند:ویحا للطالقان!! فان لله کنوزا لیست من ذهب و لا فضه ولکن بها رجال عرفوا الله حق معرفته و هم انصار المهدی 

فی آخر الزمان.

  امام علی (ع می فرمایند:خوشا به حال طالقان که برای خدا در آن کنزهایی هست ولی نه از طلا و نقره بلکه مردانی است که خدا را به

 حق شناخته اند آنها یاوران حضرت مهدی در آخر الزمان می باشند(منتخب الاثر ص ۴۸۴ ).

در روایت دیگری از امیر المومنین (ع) تعداد آن گنج های نا شناخته و یاری کنندگان دین خدا از طالقان را ۲۴ نفر بیان فرموده اند(خطبه البیان امیر المومنین(ع)).

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بابی جون سه‌شنبه 7 شهریور 1385 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام
تو حتماْ یکی از اون ۲۴ نفری جیگر.
دست ماروهم بگیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد